Towe Sundberg

Towe, kommer du ihåg alla minnen vi haft tillsammans? När vi va små så byggde vi en brygga vid kanalen av plankor och stora stenar, eller den gången du och Isis skulle sova hos mig och Isis åkte hem mitt i natten och vi hade skitkul? Och i somras då du kom till mig när jag hade flyttat, du var den första som kom hem till mig och det finns en anledning, du är en av mina bästa barndomsvänner! Kommer du ihåg när vi va på ditt landställe och vi gick till konsum och det tog typ 2 timmar och när vi inte orkade gå hem? Eller när vi gick upp i skogen med Sandra när vi hade snott cigg av din mamma och vi stog och tjuvrökte? Du vet då vi sprang runt i Ekerö och eggade massa hus och vi blev jagade, eller när vi sminkade oss as fjortisar och åkte pulka och tog massa bilder? Jag vet att vi har gått igenom så mycket tillsammans och du vet det också, du ska veta att allt jag har gjort som sårat dig är jag ledsen för. Jag skulle aldrig såra dig med flit, jag älskar dig och kommer alltid göra, vill bara att du ska förlåta mig för allt jag gjort, du är den enda riktiga vän som jag haft genom alla åren och jag vill att allt ska fortsätta som det var förut. Kan du förlåta mig? Jag älskar dig!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0