Sovit bort hela dagen.

Jag har lyckats sova bort hela dagen. jag la mig i soffan vid 12 tiden och vaknade upp för en kvart sen när Jerka väckte mig, jag trodde det fortfarande var förmiddag/eftermiddag så jag frågade varför han var hemma så tidigt så sa han att klockan sex. haha lyckad dag!

Jag har lite ont i huvudet just nu men min hals känns bättre, jag har fortfarande svärt att svälja men det dunkar inte på samma sätt... Ska se om jag får i mig nån mat, har käkat nudlar och två glas fil idag, och igår drack jag bara en kopp med varma koppens kantarellsoppa typ. 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du provoceras? Läs min blogg om andra bloggare, hat, kärlek och allt där emellan.

I know you love me



http://lililoli.blogg.se/

2009-05-12 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0