Så jävla tråkigt

Har lust att slänga mig i väggen, jag vill inte skriva färdigt! Jävla regionanalys som jag ska lyckas bli färdig med till imorgon. Jag kan ju hälsa mina sömnproblem välkomna tillbaka eftersom jag lär ju sitta uppe hela natten. Någon som vill skriva åt mig? Jag har lyckats få Richard att hjälpa mig men jag vet inte när jag kommer få den hjälpen eftersom han verkar pyssla med massa annat just nu.. Ska se om jag lyckas skriva en mening till på arbetet innan jag blir trött och slänger in ett nytt inlägg på bloggen.

Här är kraven på vad som ska finnas med i arbetet.






och jag ska uppfylla dessa krav med hjälp av:

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0