Kvällen

Igår åkte ju Nikki och hämtade mig och så åkte vi till svanhagen och hyrde filmen Yes Man och köpte grönsaker och dip för över 100 kr så det vart ganska mycket! På vägen hem  till henne svängde vi förbi stenhamra och träffade Amanda, nån som hette Karin (?), Matte och Emil och va med dom ett tag innan vi fortsatte hem till Nikki. Hemma hos henne gjorde vi i ordning allt vi skulle äta och satte på filmen som var jättebra! Visserligen somnade jag i typ 20 min i mitten av filmen och vaknade av att Nikki satt och babblade om att Jernberg och Peppe skulle komma, men det gjorde dom inte som tur va. Sen skjutsade Nikki hem mig, jag skulle egentligen sovit hos Nikki men det blev inte så.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0