It's friday!

Vaknade runt 11 - 12 tiden idag, då la jag mig i soffan och kollade på film, Djävulen bär prada. Den är sjukt bra, man kan se den flera gånger i sträck utan att tröttna!

Igår var var jag med Nikki, först åkte vi till kungsberga grillen och åt där, jag käkade en skitgod kycklingsallad! Sen kom Anna och Jaqueline(?) och satt med oss när vi åt, sen drog jag och Nikki hem till mig och käkade massa godis och kollade på film, sex and the city. Ingen var hemma så vi hade huset för oss själva, vi gick nog och la oss vid tre tiden. När jag vaknade i morse var inte Nikki där, då hade hon skickat ett sms där det stog att hon skulle jobba, hon hade glömt det så hon åkte väl på morgonen. 
Vad händer idag då? Vädret är inte direkt så bra... Något kan man nog hitta på! Vad ska ni göra idag?
Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0