Hur gick det med handen då...?

.. Den är bruten, Tommie körde in mig till sjukhuset igår förmiddags, först fick vi sitta och vänta på akuten, sen ner till röntgen, sen fick jag gipsa då jag hade brutit benet som leder till lillfingret i handen. Skit fult är det, och jag ska ha det i tre veckor så jag måste ha det på skolavslutningen... Det är blått också, man kunde inte ha vitt, det ville jag ha!
(miniatyrbilder, klicka för större)

Igår var det logedansen som gällde, och fan vad det var smockfullt med folk, det trodde jag faktiskt inte. Men eftersom jag fick jätteont i handen fick jag åka hem och kolla på film tills alla kom hem, sen var det ganska smockfullt hemma hos oss. Mycket hände, kan säga att Hanna och Jerry fick ta min säng så fick jag sova i extra sängen brevid dom, vi gick nog inte och la oss förrens 4-5 tiden i morse och då va vi nog de första som gick och la oss!

Annie & Daniel i baren






Kolla ut genom fönstret, det har blivit ljust och bilden är tagen mitt i natten!

Det var nog allt, Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Nathaly

HAHAHAHAHA jag är riktigt snygg alltså

2009-05-24 @ 18:20:24
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/
Postat av: Madde

jo man är lite trött idag.. hehe.. men det var skoj :)

2009-05-24 @ 18:25:14
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: johanna<3

ne, måste du ha det på skolavslutningen?

2009-05-24 @ 23:37:26
URL: http://alvamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0