HAHA

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv av smset
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Du? <3 

2.
 Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Har du rast? vill du träffas? 

3.
 Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Har alex sagt något om att jag va med? <3 

4.
 Vilket sms blev du mest berörd av?
Aha förlåt gumman hade inte sparat ditt nummer... Jag är ute och jag vet inte, vill du träffas?

5.
 Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Har du berättat för Nikki om ********? 

6.
 Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Meh

7.
 Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Ska du me och festa i helgen ? <3 

8.
 Vad vill du höra mest av allt?
Haha stackars dig<33

9.
 Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
hej älskling, vad gör du?

10.
 Din romantiska replik?
Men vakna ! Leker du sleeping beauty lr? gå upp nu törnrosa!

11.
 Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Men snälla häng me , de kmr bli as kul och du behöver nt dricka !

Kommentarer
Postat av: Linette

sv; ja de gjorde jag.. asså den e halvlång, på mig slutar den ungefär lite över mitten av låren! haha men du måste nog prova först för o förstå, asså den känns sjukt konstig att ha på sig, (tkr jag) xD

2009-05-11 @ 21:41:23
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0