Godmorgon..

..Eller godnatt skulle jag vilja säga, jag har inte sovit inatt.
Jag och Elin shoppade lite igår i Vällingby, sen åkte vi hem till mig. På kvällen / natten smsade vi T Jernberg och sa att han skulle komma hit (jag drev, Elin var seriös) så han kom och när hela huset sov var vi tre vakna och snackade och kollade på film, Jerka hade sagt att han inte kunde sova hos oss så jag gick med honom en bit när han skulle hem halv fem på morgonen. Sen var det tänkt att jag skulle följa med Jossan, Lotta och Helene till Prästnibble och fixa grejer till loppisen vi ska ha idag, men Elin lyckades ju somna inatt så hon sover fortfarande och henne kan jag ju inte lämna ensam... Enkel update, skriver mer när jag är piggare!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0