Förlåt!

Gud vad jag suger på att updatera! Men ni ska få en kort sammanfattning av helgen,

Fredag
I fredags tog tommie studenten, så jag blev upphämtad vid tolv tiden i skolan av Helene, Hanna, Yvonne och Rille så åkte vi direkt till kista och kollade på när Tommie sprang ut, och när han åkte iväg med flaket. Sen åkte vi direkt hem och förberedde inför Tommies "lilla" studentfest. Ja, sen var det studentfest då, jag hade ganska kul i slutet av kvällen!

Lördag
Jag var med Ivana och hennes kompis nere vid badet, med Emmet också. Tror ni inte hundfan på nåt sätt puttar i mig? jodå, gipset var dyngsurt också så jag fick åka in till s:t görans... Med buss och tunnelbana, kommer till sjukhuset vid 20.00 tiden, kan ni gissa när jag var klar? Halv två på natten.. Fem och en halv timme bara för att få byta gips(?). Jag fick välja om jag ville vara kvar några timmar till och vänta på att få röntga handen, eller om jag ville åka in morgonen efter och röntga, jag valde det sistnämnda eftersom de visste inte om jag skulle behöva vänta i fyra timmar, fem timmar eller 45 minuter så jag kunde ha blivit kvar hur länge som helst..

Söndag
Åkte ju in till sjukhuset i förmiddags och röntgade, allt såg bra ut. Sen har jag solat precis hela dagen! Skitskönt, fast enligt mig, lite för varmt..


















Det fina buffé bordet
Självklart var flaggan hissaad för Tommie!




P.S, i torsdags köpte jag ett par skitsnygga jeans från gina, ni vet dom som är så trasiga?

Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

är inte de jullans t-shirt? ^^

2009-06-06 @ 18:23:16
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0