"Var rädd om det du har"

Jag tänkte göra ett inlägg bara för att tacka personer som hjälpt mig när jag hade det lite svårare, i form av en lista då. Ingen ordning eller något sådant.

Hanna Siirala - Du räddade mig när jag mådde som värst och förändrade mitt liv.
Helene Larsson - Du gav mig ett nytt hem och ett nytt liv.
Towe Sundberg - Du fanns alltid där för mig.
Linnea Dalefur - Du stöttade mig alltid.
Hanna Simson - Du fick mig alltid på bra humör och stöttade mig
Isis Jensen - Du var som en vägg som alltid stöttade mig.
Louise Ivarsson - Du fick mig att se det från den ljusa sidan.
Lovisa Sars - Du har alltid varit där för mig.
Julia Rollfelt - Du gjorde mig glad.
Amaru Munõz - Du fick mig att kunna prata från djupet för första gången.


Tack, ni har hjälpt mig något otroligt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad gullig du är! Självklart finns jag, och kommer alltid finnas här för dig i alla lägen gmn <3

2009-03-06 @ 20:24:28
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Ivana

jaa, tack då...<3

2009-03-11 @ 18:05:04
Postat av: Pernilla

Men Ivana gumman, vi va ju inte så jättebra kompisar den tiden... <3

2009-03-12 @ 18:52:31
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0