Sjuka jag...

Igår i skolan mådde jag illa den största delen av dagen, på vår näst sista lektion får jag spräng huvudvärk, jag började fan gråta för att det gjorde så och och jag fick panik. Och när jag säger gråta menar jag inte fällla en liten tår, jag menar sitta och storböla som man gjorde när man var liten (fast utan att skrika då). Så gick jag och la mig i vilorummet och somna där, vaknade upp 5 min efter att min buss gått och blev tvungen att ta den som gick en timme senare. Så kom jag hem vid halv fem och gick och la mig direkt, så väckte Helene mig vid åtta tiden och jag går upp och äter, går och lägger mig halv nio igen, sover till åtta på morgonen idag. Nu är jag pigg (konstigt om jag inte vore det). Nu är jag hemma och mår fortfarande illa, men har inte lika ont i huvudet.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0