Mys

Nu har jag mys stund med hundarna framför den varma brasan med en kopp varm choklad och datan framför mig, kan det bli bättre? Idag var det skola igen efter det sköna och välbehövliga lovet, inte så värst roligt... Jag och Malin åkte in till ekerö c ett tag idag och uträttade lite ärenden, sen träffade vi Nicole på bussen så dom följde med mig hem. Nu har dom åkt hem igen!
Jag kan berätta att det är snorhalt på vägen upp till oss, jag ramlade fyra gånger när jag skulle hem, och jag var på väg att ramla säkert dubbelt så många gånger! Folk som sett mig måste ju ha trott att jag varit kraftigt berusad, HAHA!
Jag kan också berätta att Choisy höglöper och kan inte vara i huset med de andra hundarna, så nu är Helene på väg till Hanna för att lämna henne där. Emmet har redan lyckats para sig med Choisy en gång och hon fick spruta för det idag. Inte lika kul...

Imorrn kommer David hit och ska sova här, mys!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0