Måndag 30 mars 2009

Idag är det måndag. Hatar måndag. Idag var jag jättetrött hela skoldagen och hade huvudvärk till och från. Vi slutade 15.20 idag vilket innebär att jag var tvungen att vänta i skolan i 50 min på att nästa skulle gå men då Vill Malin att jag ska vara med henne när hon hade samtal med Fouzi och Thomas. Jag var med ett tag sen var jag tvungen att vänta utanför medans dom fortsatte snacka i drygt en halvtimme. Dom var färdiga 16.40. Sen pratar jag lite med Fouzi då han från ingenstans säger "Du är väldigt bra på att ljuga Pernilla", och han förklarar att moppen jag åkte på i onsdags var stulen och att jag tydligen visste om det (?), jag visste inte om det och jag säger bara lungt det och att jag antog att det var Emlis eftersom han kom ju med den. Då säger han att jag drar förhastade slutsatser och att jag inte ska anta saker, men jag har fortfarande inte ljugit. Fouzi hade berättat för X antal lärare att jag tydligen visste om att den var stulen inklusive Ulrika (min mentor). Jag blev sur och sa bara att han gjorde precis samma sak, han antog att jag visste om det och han ska inte säga något då och han blev ganska irriterad då han fattade att han inte hade något att komma med. IN YOUR FACE MF!!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jessika

älskar din blogg :)

2009-03-31 @ 20:19:36
URL: http://jessikahansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg:D

2009-04-04 @ 16:49:04
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0