Igår

Igår var jag jättetrött hela dagen, jag låg i soffan från 10-17 och gjorde ingenting. Det var tänkt att jag skulle åka till david också men som sagt, jag var trött... När jag säger nej till att åka till söder och träffa David för att jag är trött, då är något knas! Men jag blev lite piggare på kvällen så jag och Helene gjorde i ordning lite hemmagjord chokladmousse, det var jättegott! Och jusste, igår åt jag också den godaste lasagnen som jag nånsin smakat! Sen var det bara mys i soffan med chokladmousse, kaffe och melodifestivalen som gällde. Jättemysigt!

Idag vaknade jag 8.15, vilket är jättetidigt för mig, men jag var pigg. Sen kom Fredrik och hämtade mig med sin nya moppe och vi åkte till stenhamra och lämnade moppen där så åkte vi vidare med bussen till stan där jag fick träffa David eftersom jag inte träffade honom igår!
Som vi kanske vet så tycker jag om att baka, så när jag och fredrik kom hem så gjorde vi kokostoppar med choklad. Mums!

Här är bilder på gårdagens chokladmousse, med grädde & hackad choklad





Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stod att du och david är tsm är ni verkligen det ?

2009-03-09 @ 08:00:45
Postat av: Pernilla

Anonym; Varför undrar du? :P

2009-03-09 @ 15:25:01
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0