Igår

Igår åkte jag och Malin till stan och fikade, jag bjöd henne som en lite försenad födelsedagspresent. Det var jättemysigt! Sen gick vi runt i butiker och kikade lite, jag köpte en foundation bara. Sen var nästa ala mina pengar slut (hade bara 300). Sen åkte vi till till Täby typ Roslags Näsby vid ett mysigt ställe brevid tågspåret och satt på en hög cykelramp och lyssnade på musik. Sen kom Malins kompis Johannes och satt där med oss ett tag sen åkte dom med mig till mörby och jag fortsatte med bussen hem medans Malin åkte med Johannes till täby igen. När jag kom till stenhamra var jag tvungen att vänta på bussen i en timme men då träffade jag Natalie och några andra som jag var med ett tag.Sen kom Tommie och plockade upp mig och så åkte vi hem istället för att jag skulle behöva vänta på bussen så länge. Det var gårdagen!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0