En vanlig måndag.

Idag var det en vanlig måndag efter en vanlig helg. Alltså en helt vanlig start på veckan. Jag antar att veckan kommer vara lika tråkig som alla andra veckor i skolan. Nu står jag i skolbibliotekets dator som är seg som fan! Min buss går 16.10 så jag måste vänta i skolan  så länge, allt för att jag inte fick gå 10 min tidigare från min lektion så jag skulle hinna med bussen som gick 15.10! Nejnej, då ska man sitta i skolan som en tönt och stirra upp i taket eller? Får nog hitta på något vettigt under tiden... Vi hade engelska prov imorse också, det gick för ovanlighetens skull bra, förutom en del där man skulle placera ut fem stater på rätt plats i USA och veta vad dom heter. Jag klarade tre.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag klarade ingen XD <3

2009-03-12 @ 22:26:55
URL: http://hannasimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0