Busunge jag är ^^

Nu gick jag och Malin in i datasalen och jag loggade in på lärardatana där det finns ljud på datan så nu har jag satt på musik. Busig jag är va? :P
Vi hade just jympa också, jag hade glömt jympakläder med eftersom jag har tre olika linnen på mig så tog jag ett av dom och lånade Malins mjukisbyxor. Nu har vi lunch och sen AL i typ två timmar... Vi ska typ få miljöinformation och massa skit, som om alla inte redan tryckt i oss massa miljösnack, nej nej dom ska fylla våra hjärnor med information om växthuseffekten och små isbjörna som dör. Det är ju synd men vi vet redan allt ju. Det är baraa stå ut med det ändå... På tal om miljön, på lördag ska alla släcka lyset mellan 20.30-21.30, i frankrike ska det släcka eiffeltornet då. Ska ni släcka? Jag undrar hur dom ska göra på krogar i stan och sånt...

Idag är det våffeldagen också, ska ni göra några våfflor? Jag vet inte om jag ska det men jag vill, vi får se hur det blir!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0