Things you didn't know about me

Jag har:
(X) snott den här listan 
(X) rökt en cigarett 
(X ) varit full 
(X) varit kär 
(  ) har blondt hår 
(  ) har mörkblondt hår 
(X) saknar någon 
(X) somnat i skolan 
(X) tittat på en solnedgång 
(X) sovit under stjärnorna 
(X) blivit kittlad 
(X) Nördat framför datan en natt 
(X) gjort bort mej på en scen 
(  ) blivit avstängd från skolan 
(X) hatat mitt utseende 
(X) gråtit mig själv till sömns 
(X) sjungit karaoke 
(X) fångat en snöflinga på tungan 
(X) dansat i regn 
(X) Är käär 
(  ) varit otrogen 
(  ) har bilddagboken 
(X) msn 
(  ) fantiserat om en kompis 
(X) rymt hemifrån 
(X) vart vaken en hel natt 
(X) kört bil 
(X) kört moppe 
(  ) gjort bort mej i matsalen 
(X) slagits 
(X) blivit mulad i snöbollskrig 
(X) mulat någon i ett snöbollskrig 
(  ) varit i knytnävsslagsmål 
(/ ) blivit arresterad 
(X) Slagit någon i ansiktet 
(  ) blivit knäad i huvet 
(X) sprungit in i ett träd 
(X) tänt eld på ngt 
(X)  hamnat på sjukhus/akuten 
(  )dödat ngn
(X) Är du emot djurplågeri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0