Svar till "Anonym"

Anonym om ":
Får jag fråga en sak, vad tycker du om sex, förspel, ålder vid oskuld, relationer och bara sex överhuvudtaget? Hur många har du haft sex med? Vill bara höra dina åsikter i bloggen!
Ha en bra dag :-)

Jadu, intressant ämne... Vad tycker jag om sex? Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det... Det är väl nödvändigt? Både för att få barn men också njutning. 
Och förspel... Helt ärligt tycker jag förspel ör lite överskattat men det är ju min åsikt, har inte så mycket mer att säga om det... 
Och ålder vid oskuld? Om jag uppfattade frågan rätt så undrar du väl hur gammal jag tycker är okej för att ha sex första gången... Är det rätt? I sånna fall så tycker jag inte att det finns nån rätt eller fel ålder, men jag tycker inte heller att man ska vara allt för ung. Bara det är någon man verkligen tycker om och som tycker om dig! 
Och hur många har jag haft sex med, det tycker jag är min ensak faktiskt, har inte lust att skriva det i bloggen så att vem som helst kan läsa det...

Hoppas svaren duger!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0