[PLATS FÖR RUBRIK]

Sitter och lyssnar på musik och smsar just nu, har sjukt tråkigt... Men jag har lust att dra till stenhamra ikväll men jag vet inte med vem, ska höra mig för lite grann! Vaknade vid halv elva imorse och började dagen med att kolla på filmen Last Holiday, sjukt bra är den! Har nog sett den sju hundra gånger men den är lika bra varje gång! Lunch ska jag göra snart också. Eller snarare jag ska ta fram rester från igår, tjockpannkaka med glass! Riktigt god och nyttig (?) lunch blir det!
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: jaha okej, mys =)



nää vet inte, ska nog bara chilla hemma med min syster & systerdotter. läsa bloggar, svara på kommentarer, tjocka chips & kolla på ice age 3 :D

2009-07-07 @ 14:23:06
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Riktigt gott låter det! :) Åh jag har också sett last holiday minst tusen gånger den är så jättebra!

2009-07-07 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0