Keep on fighting

På utsidan...

..Är jag stark. Jag är modig. Jag vet vad jag gör, jag har tagit mig fram där jag är i dag och jag kommer fortsätta kämpa framåt. Inget kan stoppa mig. jag klarar mig genom allt. Jag är osårbar. Jag tar steg för steg och tar mig sakta närmre mållinjen. Jag ber till gud att mina nära & kära finns där till slutet tillsammans med mig. 

På insidan...

..Är jag svag. Jag är rädd. Har ingen aning om vart jag är eller vad jag gör. Jag har tagit mig fram där jag är idag men har fått lida. Jag har satt mitt liv på spel och klarar inte av att fortsätta kämpa. Det finns alltid ett hinder i vägen. Jag klarar inte av mer. Jag är sårad. Jag tar ett steg framåt samtidigt som jag tar två steg bakåt. Jag ber till gud att mina nära och kära klarar sig till slutet utan mig.

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: hahah kanske för att den drivs av två fjortisar? xD

2009-07-06 @ 19:29:15
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0