Hembiträde?

Ni vet den där känslan när man kliver in i ett rum som är superfint och rent? Så känner jag när jag kliver in i mitt rum numer! Visserligen är det inte helt "superfint och rent" men om man jämför med hur det såg ut innan så är det verkligen så! Plus att jag har möblerat om lite så det känns alldeles nytt och fräsht i mitt rum nu! 

Sen har jag lagat mat! Yes you heard me. Jag har lagat köttfärspaj helt själv (lite fusk eftersom köttfärsen redan var lagad för nån dag sen)! Och jag gjorde sallad också! Allt vart jättegott i alla fall! 
Åh vad jag känner mig duktig, tvättat har jag också gjort och snart ska jag putsa mina fönster. Fan jag kanske vore jobba som hembiträde så duktig som jag är, nån som behöver ett hembiträde? xD
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Ahaokej, jag behöver också städa mitt rum

2009-07-08 @ 20:32:16
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg!

2009-07-08 @ 21:40:26
URL: http://spotlightonme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0