God morgon!

Nu var det dags att blogga igen, det var ju ett tag sen... 

Igår var Elin här, och sov här. Vi, jossan och Helene & Jerka gick ner till badet när det spöregnade och badade, vattnet var skitvarmt, varmare än på land! Och det var jättemysigt att bada på kvällen i spöregnet faktiskt. Sen undrar jag vad som hände med det fina vädret? Jag vaknade av spöregnet igår, men senare på dagen var det ju jättevarmt och sen på kvällen började det spöregna igen (?)
Imorse vaknade jag vid 7 tiden av att jag låg i vardagsrummet med solen rätt i ansiktet och höll faktiskt på att dö av värmen, sen gick jag vidare in i mitt rum och såg att Elin hade tagit mina sovkläder där hon låg raklång i min säng. Sen vaknade jag på nytt för sådär 20 minuter sen och då var Elin snäll och gjorde frukost på sängen! (även fast det borde varit jag som bor här som skulle gjort det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0