Bröllopsduellen

Har just kollar på filmen Bride Wars (Brollops duellen), Sjukt bra film, riktig tjejgråtar-film. Mina ögon är fortfarande alldeles blöta efter att jag har bölat mig igenom halva filmen, så alla tjejer, kolla på den filmen (killar också för den delen)!


För övrig så har dagen flytit på ganska fort, sov hos Hanna igår och kom hem vid tvåtiden då jag åkte direkt och träffade Fredrik som jag inte träffat på flera veckor, Sen åkte jag och Rille och hämtade mat på grillen, jag åt världens godaste kycklingsallad (jag tycker ju inte om pizza), sen har jag svullat godis och läsk hela kvällen och kollat på film. Helene har varit hos en kompis, Tommie har varit ute och Rille har suttit på sitt rum hela kvällen så jag har haft i stort sett hela huset för mig själv... Nu ska jag väl sova antar jag, är lite smått trött så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0