Back in buisness

Nu är jag tillbaka från skåne! 
Åkte ju dit i lördags och träffade Cia direkt på kvällen, sen under helgen gjorde jag nog inte så mycket mer än att prata i telefon med Elin, sen efter mycket om och men så lyckades vi få till det så att hon kunde komma ner till tomelilla på onsdagen och åka hem på fredagen när jag åkte där ifrån. 
Jag vart superglad att hon kunde komma diit för jag hade det verkligen jättetråkigt där, så hon åkte på onsdagen klockan 6 på morgonen och började ringa mig då och berättade att hon satt på tåget osv, sen ringde hon konstant mellan 6-9 när hon kom till malmö och inte visste vilket spår hennes andra tåg skulle gå från, så jag fick sitta och guida henne fast än jag halvsov, sen var det bara gå upp och möta henne vid tåget när hon kom fram. Så jag har badat och solat under mina 6 dagar i skåne, och varit ute en del på kvällarna och träffat lite folk osv.

Sen när jag skulle hem  igår så gick allt bra tills vi kom till katrineholm där dom meddelar att tåget kommer komma ca 30 min försent p.g.a tekniskt fel, sen kommer tåget till nästa station som var Flen där dom säger att vi måste byta tåg till nåt jävla gammalt low-class tåg som går jättesakta, men kom i alla fall till T-centralen lite mer än en timme senare än var det var tänkt så Helene plockade upp mig där.

Jag och Elin gick och köpte jordgubbar av Oliver som vi träffade där nere



Sen köpte jag en jättesöt klänning på marknaden också!
Ska sy upp den lite bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0