Ännu en telefon som har fått bada.

Jag ska verkligen inte ha telefoner nära vatten. Jag skulle snacka telefon med Elin så jag gick ner till bryggan och satte mig på en stol där i spöregnet med ett paraply och snackade med henne. Helt plötsligt åker mitt paraply ner så jag ber Elin vänta ett tag och lägger telefonen på stolen för att fälla upp mitt paraply, så råkar jag stöta till telefonen så den studsar ner på bryggan och vippar över kanten. Kul. Så jag fick hoppa i efter den och blev lite blööt ! Så allihop, jag har ingen telefon (som ni kanske förstog) så ni kommer inte kunna få tag på mig!

Såhär känner jag mig nu :'(
Bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: marie

synd med det om mobilen.



Sv: ellerhur, kollade på sandor/ida i igår, det var där jag hörde låten.

2009-07-08 @ 02:46:08
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0