SuperSassa

Nu är jag hemma hos Sassa, har sovit här.
Vi gick hem från gårn vid tolvtiden igår kväll, sen vet jag inte vad vi hade gjort när vi kommit hem hör helt plötsligt var klockan typ halv fyra, men som alla vet; tiden går fort när man har kul.
Vi vaknade vid 14.00 och började dagen med att steka pannkakor, efter ett tag när jag stekte mina så bärjade plattan brinna och jag och Sassa bara stog och skratta till slut kom Sassa på att hon kanske skulle blåsa ut elden haha. Men pannkakorna vart goda iaf!
Nu ska jag spela råttfällan med supersassa (som alltid förlorar i råttfällan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ööh.. Man ser hennes nipple.. oO

2009-01-04 @ 19:00:18
Postat av: Pernilla

svar; Det är hennes BH kant haha men du är inte den enda som trott det...

2009-01-04 @ 23:39:09
URL: http://pbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0