Skyddade Inlägg

Som ni kanske har sett så är det en liten ikon i menyn som det står "skyddat" på, det är en länk till en blogg där jag skriver lite mer privata inlägg, d.v.s den bloggen är lösenordsskyddat, men jag skriver samma inlägg som jag gör i denna blogg blandat med mina skyddade inlägg men jag länkar såklart till inläggen när jag skrivit dom. Vill  ni ha användarnamnet och lösenordet, mejla till [email protected] och förklara gärna varför ni vill ha det och om jag säger nej, fråga inte igen. Om och när ni har fått uppgifterna får ni inte sprida de vidare!

Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack så hemskt mycket nu Blir jag glad plus Gott nytt år på dig!

2009-01-04 @ 10:20:08
URL: http://fasionhabbo.blogg.se/
Postat av: klara.

vad bra :)



jo, för lite mer än ett år sen blev min ena katt på körd, detta var i början av sommaren. sen i slutet av samma sommar blev min andra katt sjuk så vi fick avliva henne, så jag förstår verkligen hur det känns. men det blir bättre..

2009-01-04 @ 14:46:06
URL: http://klararognstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0