Jag är sjuk.

Igår mådde jag jätte dåligt, jag kände av det när jag och fredrik skulle gå till bussen från Malin, ca 3,5 km. Jag spydde när vi skulle gena över åkern och det var svinkallt och flera minusgrader. Imorse ville jag stanna hemma men Helene tyckte jag skulle gå till skolan för jag inte hade feber. På matten halvsov jag och hade feber så jag åkte hem, då var klockan ungefär 11 på dan och sov till 20.00 då jag skulle äta, sen dess har jag varit vaken. Jag tror inte heller att jag bara är förkyld utan jag tror att jag håller på att få öroninflammation. Jag brukar få det nästan varje vinter så det är väl på tiden nu, det jobbigaste med det är att jag är allergisk mot penicillin, så jag måste ta nåt annat som heter Ery-Max, och om man vill ha flytande så smakar det jätteäckligt, om man vill ha tabletter så får man kapslar som knappt går att avälja... Tyck synd om mig...!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

ja.. jag tycker synd om dig!

2009-01-10 @ 19:27:08
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: frida

stackars!

2009-01-12 @ 14:55:36
URL: http://fridu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0