Igår

Igår började jag dagen med att åka till MC mässan i älvsjö med Helene & Jerka, vi gick runt där ett tag och kollade på massa motorcyklar. På vägen hem släppte dom av mig i stenhamra hos Jullan, Lollo var också där så vi fixade iordning oss och gick hem till Julia som hade fest, när vi kom hade alla blivit fulla och hoppade på golvet och skrek till musiken.. Inte så kul så vi drog till gårn, det var inte heller så kul så vi gick tillbaka till Julia då alla fortfarande var fulla men all dricka hade tagit slut, Julia var där (nykter), Malin var där (jättefull), Ellen P var där (nykter), sen var det några tjejer från Julias handbollslag, men jag kommer bara ihår fyra, Ellen (jättefull), en tjej som hette Cissi (lite full) och två som hette Tessan och Linda, jag vet inte om dom var fulla, sen var det några fler... Senare på kvällen kom tre killar från "långt borta" (vet inte varifrån), en var typ Ellens kille, dom andra två var hans kompisar... Så var kvällen, Jag var nykter, Julia och Lollo med såklart. Kort summering av kvällen fick ni nu!
Här är ganska många bilder :)

Motorcykel med Elvis lackering


HD motorcykel


Lollo, Hemma hos Jullan.


Smink & hårfix hemma hos Jullan


Lollo & Jag


"Jullan tha gangsta"


Malin försöker byta om lite *onykter*


Hela högen (halva kanske)


Cissi


Ellen, Malin, jag och halva Jullan


Ellen


Julia & Jag


Julia, Jag & Lollo
Detv ar nog de enda lämpliga bilderna XD

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Hej!

Vet inte om du kommer ihåg men jag är Maddes syrra och träffade dig en snabbis när du skulle ut på isen, haha.

Skulle bara titta in och säga hej!

2009-02-06 @ 15:22:29
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0