1 januari 2009

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter, chanser och risker. Dags att göra något åt livet kanske?
Igår var det röj här hemma, jag gick och la mig kvart i fem på morgonen. Mer säger jag inte, ni får lista ut resten själv.

Jag gick upp vid elva tiden idag och då var bara Helene vaken, sen vaknade Lotta och Jossan, sen gick Helene och la sig igen, så satt vi som var vakna och kollade på Vänner, sen kom Stefan, sen gick han och la sig igen, sen kom Jerka, sen kom Stefan, sist kom Helene igen och när alla då var vakna så var klockan ungefär halv tre på dan. Vi har kollat på Vänner hela morgonen/dagen och kommer antagligen fortsätta kolla på det, det är jättemånga avsnitt som visas enda fram till 18.00!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: victor

visste du att det går att besegra åldrandet och leva för evigt? kika in på min blogg!!!

http://victorbjoerk.blogg.se

2009-01-01 @ 17:16:49
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0