090106

Igår kom Madde förbi och åt med oss och åkte sedan hem på kvällen.

Inatt kollade jag på hockey VM- juniorer med Jerka och felix, mathchen slutade 04.00 på morgonen då Sverige spelade mot Canada och förlorade med 1-5.  Jag tycker att Canada spelade riktigt fult och dessutom så gjorde domarna knappt nånting. Dåligt tycker jag!
Nu ska vi iväg till Jerkas föräldrar och äta där, jag lovar att det blir nån konstig maträtt som kålgratäng, fisksoppa eller vad som helst, Jerkas mamma lagar lite speciell mat...

passade på att ta lite bilder idag medans det snöade.






Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh.. vad mysigt ni har!

2009-01-08 @ 20:15:43
URL: http://sazzysot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0