090227

Igår släpade jag med Sassa till stan och träffade David, Jacob, Alex, Leon och nåra andra (?) Sassa drog hem vid 18 tiden men jag stannade kvar så drog vi till söder och träffade massa andra. Sen drog vi till David, sen till Jacob. Efter det var det dags för mig att dra hem så följde David med mig så jag hittade till tunnelbanan. Då åkte jag till allhallen och kollade på resten av hockeymatchen som inte va så kul eftersom skå förlorade med 2-14

David kanske kommer hit idag men då blir det nog på kvällen, jag måste dra med Emmet nånstans också så att han inte blir rastlös... Han kanske kan dra med till stan ?
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0