Tillbaka!

Nu, efter en lång bloggpaus är jag tillbaka!
Jag har känt bloggsuget gång på gång men kände att jag ville komma tillbaka med en lite snyggare blogg och lite mer att skriva om! Så nu har jag ändrat design, och det har hänt en hel del sen sist så sätt er bekvämt för här kommer en liten update!

Skolstarten:
Började ju skolan den 19:e, var helt underbart att vara tillbaka! Träffa alla kompisar igen och helt ärligt så tycker jag att det är skönt att komma tillbaka i en rutin, inte vara uppe hela nätterna och sova hela dagarna som jag gjorde under sommarlovet.
Vi körde mjukstart onsdag-fredag, men i måndags började vi med riktiga lektioner enligt schema. Ganska skönt schema faktiskt, eller inte... Jag slutar 16.00 varje dag förutom onsdag och fredag. Onsdag är en helt värdelös dag, jag börjar 09.10 och slutar 11.15, har två lektioner den dagen, NO och Idrott... Skulle hellre stanna hemma ! och på fredagen slutar jag 14.50, ganska okej.



My bitches




I onsdags fyllde Towe år också ! Hennes mamma bjöd med mig på middag på en mysig kinaresturang i odenplan för att fira Towe lite. Det var otroligt gott och jag åt så jag var på väg att spricka ! Sen sov jag hos Towe eftersom jag hade en liten sovmorgon.



Towes coola mamma



På tisdag är det skolfoto, klassen ska försöka få in ett spexfoto också, det är ju trots allt sista året i (m)uppgård!

Orkar inte skriva mer, fast det är inte så mycket mer att berätta. Ska sova nu, uppe med tuppen imorn! Kan hända att jag måste ta bussen 07.10 från mig men sannolikheten är ganska liten.
Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0