Solardag

Igår åkte jag till stenhamra och mötte Towe, sen åkte vi ut med båten med towes mamma och hennes kompisar och sov på båten en bit ifrån ekerö kanalen, sen imorse så skulle jag till Isis, det var bestämt att jag skulle komma vid 10-11 tiden men när jag kommer så ligger alla och sover så jag fick väcka Isis. Sen drog vi till rålis och solade tillsammans med hennes pappas tjej och hennes pappa, så vi har solat heeela låååånga dagen och jag har blivit ganska brun! Det var jättemysig och vi kom hem till Isis nyss och vi ska snart äta lax (jag är inte så förtjust i fisk men jag har lärt mig tycka om lax!).










Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0