Inte långt kvar...

Satt och undrade lite när skolan började igen, så kom jag på att den börjar på onsdag! Shit vad fort sommarlovet har gått! Helt otroligt vad tiden har rusat förbi.

Nu ligger jag i sängen men min lilla kattunge bredvid mig som spinner och kelar, helt underbart söt! Ska kanske träffa Towe senare, men det kan bli lite problem om vi ska åka nånstans eftersom jag måste vara med katten nästan hela tiden... Menmen, det löser sig!

Sen tänkte jag fråga om ni har några namnförslag till min sötnos? Det är en hona, gärna något som börjar på S, Svea och Saga funderar vi på nu men ni kanske vill hjälpa till?

Kommentarer
Postat av: johanna

sia, sina, saga, sara, smilla =)

2009-08-13 @ 13:12:30
URL: http://alvamarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

saga va jättesött! :)

2009-08-13 @ 20:30:54
Postat av: TOWE

skrollan:D är ju sjukt gulligt pär;)

2009-08-13 @ 20:34:21
URL: http://towej.blogg.se/
Postat av: Anonym

saga!

2009-08-17 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0