Imorgon; skolfoto!

Har just duschat, skolfoto imorgon ju! Ska vänta på att tvätten ska bli färdig så att jag kan hänga upp den och gå och lägga mig sen. Jag ska försöka lägga mig i tid så att jag kanske vaknar imorgon när min klocka ringer halv sju, det är nämligen så att alla andra i huset förutom jag vaknar av min högst irriterande väckarklocka... Så nu medans jag väntar på tvätten ska jag passa på att fixa lite med bloggen och sånt!

Sen var jag i stan med Danni, vi fikade och gick runt på lite olika caféer och frågade om praoplats, jag hittade två som skulle ringa tillbaka. Kom hem vid åtta med världens sprängvärk i huvudet, både jag och Danni var sega på hemvägen, hon hade ont i magen och jag hade huvudvärk. Har fortfarande ont men inte lika mycket, inte så farligt faktiskt! Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: towe

haha just precis :)

2009-09-01 @ 19:19:26
URL: http://towej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0