Godnatt

Jag är hemma hos Isis idag igen, ska sova här. Tidigare idag var vi i smedsuddsbadet vid rålis och solade järnet. Vi hade med oss pannkakor som jag flitigt hade stekt igår kväll. Sen när vi kom hem åt vi sen gick vi till vasaparken och kollade på cirkus cirkör, det var jättemysigt. Vi satt på en filt med bra utsikt över scenen. Det var lagom underhållande, inte super roligt men mysigt!

Nu ska vi kolla på family guy, sen ska vi sova. Vi ska upp i tid i morgon bitti så vi kan sola hela dagen då också.
Godnatt, sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

Oj ursäkta. Men jag har faktist dyslexi

2009-08-11 @ 15:46:56
URL: http://isswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0