Sjuk (?)

Jag mår pissdåligt, har jätte ont i  magen och mår illa, igår spydde jag ca 5 ggr (inte så mysigt att läsa men det är sanningen) och varje gång jag äter spyr jag igen, så jag undviker att äta grejer som är lätta att spy upp, just nu käkar jag apelsin :) jag har inte orkat skriva så mkt igår men det var inte så mkt som hände, jag hade ont i magen, spydde lite grann och sånt... Sen är inte jag van vid att bli så ompysslad som jag blir här, liksom när jag hade ätit nudlar igår kväll så mådde jag jätte illa efter och jag spydde så tänkte jag gå och lägga mej, medans jag tvättade bort mitt smink och borstade tänderna så bäddade Helene i ordning min säng och så la hon fran en värme dyna som va jättehärlig... Brukar alla göra så eller är det bara jag som är konstig? Ajja, sånt uppskattar man ju iaf, det är ju nästan så att man vill vara sjuk (om man inte har ont i magen såklart då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0