Så här är läget...


Jag har försökt skaffa blogg i snart tre vecor nu och har äntligen lyckats, det var nåt fel när jag skulle registrera mig och det funkade bara inte :(  Men nu är det ju fixat :)

Igår  var jag i stan med Julia och Lollo, jag och lollo var Julias "stylister" men hon var ju bara för kräsen när det gäller kläder, men vi hittade massa ändå, sen åkte jag och Helene och testade glasögon till mig, jag ska ju bli glasögonorm nu... Hittade ett par bruna från Gucci och ett par bruna fårn något danskt märke som heter inface, får se vilka det blir :)


Jag och Lollo som väntar när Julia testar kläder ^^


Min stora bubbla, Julia ser ju lagom imponerad ut... (?)


Vi väntade fortfarande på att Julia skulle testa färdigt kläderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0