Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en hel helg hos Isis, jag kom dit på fredan och kollade på slutet av Isis träningsmatch, hon spelar bandy... Sen åkte vi hem till Isis med hennes kompis Frida också och gjorde inte så mkt... Dagen efter kom Carola och hennes dotter Nicole som är tre år, hon är jättesöt, och så är hon jättebra på att sjunga pippi långstrump, texten löd ungefär såhär
"HÄ KOMME PIPPI LÅNGTJUMP TJOPLA LALA HA DU SETT HEJJ NILLSON HA DU SET VILLEKULLA TJOPLA LALA"
Sen hände väl inte så mkt mer, åkte hem idag och fick skjuts hem från bussen, pallade verkligen inte gå...
Det var min helg, hur var er?

P.S. För alla som undrade om jag var gravid så kan jag berätta att jag är inte gravid, som tur var!

Kommentarer
Postat av: Linette

hah, vilken tur att du inte är det då xD

2008-11-30 @ 17:17:01
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske?:

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0